Predstavenie spoločnosti Mobiz trade
Základným kameňom v Mobiz trade s.r.o. je personálne oddelenie, ktoré hľadá a vyberá vhodných zamestnancov pre nášho klienta.
- Všetkých zamestnancov má pri jednotlivých zákazníkoch na starosti teamleader, ktorý prideľuje zamestnancov na pracovisko podľa pracovnej pozície, manažuje ich pracovnú náplň, a zároveň je to pre nich osoba, na ktorú sa môžu obrátiť so svojimi otázkami a požiadavkami.
- Každý teamleader sa zodpovedá svojmu koordinátorovi, ktorý pravidelne navštevuje pracovisko daného zákazníka, dohliada na bezproblémový chod prác a rieši prípadné vzniknuté problémy. Koordinátor je osoba, s ktorou komunikuje teamleader ohľadom požiadaviek našich zamestnancov a tiež zákazník so svojimi podnetmi a návrhmi na zlepšenie fungovania spolupráce.
- Ďalšou časťou spoločnosti je ekonomické oddelenie, ktoré spracováva dochádzku, pripravuje mzdy našich zamestnancov, venuje sa fakturácii a sleduje ekonomické ukazovatele a hospodárenie spoločnosti.
- Nezanedbateľnou súčasťou je obchodné oddelenie, ktoré komunikuje s potenciálnymi zákazníkmi, prezentuje spoločnosť na stretnutiach, kde prebiehajú rokovania ohľadom možnej spolupráce. Ak dôjde k dohode oboch strán, nasleduje podpis zmluvy a začiatok vzájomnej spolupráce.
- Ďalším oddelením je IT oddelenie spravujúce vlastný informačný systém s databázou uchádzačov, pričom úzko spolupracuje s naším personálnym oddelením či spracováva všetky požiadavky (objednávky personálneho fondu) našich zákazníkov sprostredkovaných od našich koordinátorov.
- V Mobiz trade si zakladáme na neustálom zvyšovaní kvality našich služieb, a preto vzniklo nové nezávislé oddelenie s názvom kontroling, kde vykonávajú pravidelné návštevy u zákazníkov a zisťujú ich spokojnosť s poskytovanými službami zo strany našich zamestnancov, schopnosť našich koordinátorov reagovať na vzniknuté problémy a ich promptné riešenie. Cieľom je dosiahnuť maximálnu spokojnosť u zákazníka.